Rostoucí konkurence vytváří trvalý tlak na získání a udržení konkurenční výhody. Produkty mohou být stejné, snižování cen má svá omezení. Jednou z konkurenčních výhod tak může být například vysoká úroveň zákaznického servisu. Odlišení se úrovní poskytované zákaznické podpory je zajímavé řešení.
Úroveň zákaznického servisu je ovlivněna lidskými zdroji, jejich znalostmi a schopnostmi pomoc či najít řešení, pokud možno v době, kterou zákazník bez přemýšlení akceptuje. K tomu je potřeba m.j. spolehlivý komunikační systém, snadný na obsluhu.
Nenechte zákazníka čekat
Nastane-li situace, kdy zákazník v obchodě potřebuje jakoukoliv pomoc, je důležitá včasná reakce. Díky informačním a komunikačním technologiím si může přivolat nejbližšího pracovníka, který se začne zákazníkovi věnovat a zavolá buď příslušného specialistu, vyřeší situaci sám nebo „on-line“. Lze namítnout, že se toto v obchodech již dávno děje – ano, ale dnešní požadavky a možnosti jsou zase trochu dál. Např. typické používání telefonu v rámci prodejní plochy je v řadě situací již málo efektivní a nevyhovující. Tento způsob je postupně nahrazován hands-free bezdrátovými interkom systémy.
Quial Digital Pro10
Quail Digital Pro10 je bezdrátový, plně-duplexní komunikační systém fungující na principu interkomu v pásmu DECT (EMEA). Skládá se z:
- Headset + nabíječky pro 6 jednotek,
- Režim PTT nebo TalkLock, výdrž 16/10 hodin
- Základní stanice,
- Dosah cca 70m v otevřeném prostoru, možnost rozšiření další základnou
- Registrační jednotka,
- Volitelné příslušenství – např. tlačítka atd.
(pdf, 2.2Mb)
Zvažujete-li řešení komunikace ve vaší prodejně, Zavolejte nám, prosím, na tel. (+420) 272 088 311, nebo nám zašlete poptávku přes kontaktní formulář. Rádi s Vámi probereme možnosti, včetně příp. předvedení zvoleného řešení.
