Konkurenční prostředí vytváří trvalý tlak na získání a udržení konkurenční výhody. Produkty mohou být stejné, snižování cen má svá omezení. Jednou z konkurenčních výhod tak může být například vysoká úroveň zákaznického servisu. Odlišení se úrovní poskytované zákaznické podpory je zajímavé řešení.

Úroveň zákaznického servisu je ovlivněna lidskými zdroji, jejich znalostmi a schopnostmi pomoc či najít řešení, pokud možno v době, kterou zákazník bez přemýšlení akceptuje. K tomu je potřeba m.j. spolehlivý komunikační systém, snadný na obsluhu.

 

Nenechte zákazníka čekat

Nastane-li situace, kdy zákazník v obchodě potřebuje jakoukoliv pomoc, je důležitá včasná reakce. Díky informačním a komunikačním technologiím si může přivolat nejbližšího pracovníka, který se začne zákazníkovi věnovat a zavolá buď příslušného specialistu, vyřeší situaci sám nebo „on-line“. Lze namítnout, že se toto v obchodech již dávno děje – ano, ale dnešní požadavky a možnosti jsou zase trochu dál. Např. typické používání telefonu v rámci prodejní plochy je v řadě situací již málo efektivní a nevyhovující. Tento způsob je postupně nahrazován hands-free bezdrátovými interkom systémy.

Quial Digital Pro10

Quail Digital Pro10 je bezdrátový,  plně-duplexní komunikační systém fungující na principu interkomu v pásmu DECT (EMEA). Skládá se z:

  • Headset + nabíječky pro 6 jednotek,
    • Režim PTT nebo TalkLock, výdrž 16/10 hodin
  • Základní stanice,
    • Dosah cca 70m v otevřeném prostoru, možnost rozšiření další základnou
  • Registrační jednotka,
  • Volitelné příslušenství – např. tlačítka atd.

Leták Quail Digital Pro10Stáhněte si leták

(pdf, 2.2Mb)

 

Quial Digital Pro9

Quail Digital Pro9 je bezdrátový,  digitální komunikační systém určený pro drive-thru prodej. Skládá se z:

  • Headset + nabíječka pro 8 headsetů
  • Základní stanice
  • Drive-thru modul
  • Volitelné rozšíření
    • repeater, jednotka pro “table servis”, detektor auta


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Dozvědět se více